Răspunsuri

2014-05-17T09:51:58+03:00


modul predominant de expunere este descrierea.

autorul ne desrie un peisaj din natura prin intermediul descrierii.

expresivitatea este data prin prezenta imaginilor artistice si a figurilor de stil.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T09:52:15+03:00
Într-un pastel dominante sunt imaginile artistice, realizate prin figuri de stil, organizate într-o descriere tip tablou. Aceasta poate avea ca temă un anotimp, un colț de naturǎ, un moment al zilei, un aspect din viața micilor viețuitoare etc.Pastelul ne transmite sentimentele eului liric si de obicei e scris in versuri
2 5 2