Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-17T09:43:25+03:00
Pai subietele prin gen nr si caz
adjectivele prin gen si nr
complementele pers timp nr

multumesc
nai pentru ce
aa si predicatele prin pers nr caz timp
2014-05-17T09:46:46+03:00
Complement=direct/indirect
subiect=simplu/comun ,exprimat prin substantiv/adjectiv/numeral/pronume,caz AC/G/N/D
adjectiv=gen,nr,caz
predicat=verbal/nominal

1 5 1