Răspunsuri

2014-05-17T09:39:00+03:00
Complement de loc: John merge acasa........Alex merge la cafenea. Subiect: Maria sare coarda.........Ioana mananca prajituri. Predicat verbal: Se bat 2 copii........Masina se zgarie. Adjectiv: Catelul alb latra.........Oaia maro mananca.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T10:03:24+03:00
complement:
Ploaia  cadea neintrerupt.
Am primit o scrisoare.
Il aud pe Tudor.
Le vad astazi.
Auzeam acestea.
Iau cava.
Pe ai mei i-au oprit.
subiect: cine?- intrebare
El invata.
Acesta citeste.
Fiecare se straduieste.
Niciunul nu vorbeste.
Ai nostri au plecat.
Cine lipseste?
Care invata stie.
predicat: verbal-ce face?    nominal- ce se spune despre subiect?
Vlad scrie o scrisoare.
Cristian este elev.
Andrei este elevul ascultat.
Mihaela este harnica.
El citeste cu atentie.
Cartea se citeste cu atentie.
Cartea este citita .
adjectiv: care? ce fel de?- intrebari la care raspund
Iarna cea geroasa este urata.
Rochita rosie s-a mototolit.
Cartea este noua.
De mic iubeam natura.
Batranul stejar isi pierdea frunzele.
Copii zglobii alergau pe campii.
Este un catier cu cladiri pustii.

4 4 4