1..Rezervorul unui autoturism are capacitatea de 54 litri.Pt. a parcurge distanta intre doua localitati se consuma 8l. de benzina .Un sofer a umplut rezervorul cu benzina si a parcurs drumul dus-intors dintre cele doua localitati. Cati litri de benzina mai are in rezervor??[cu intrebari va rog mult pt.cls 2].....2.. dintr-un vas mare plin cu apa,costel vrea sa separe 2litri de apa. cum va proceda el,daca are doar un vas de 3l.si unul de 8l??????

2

Răspunsuri

2014-05-17T09:09:26+03:00
1.
8x2=16(l consumati)
54-16=38(l ramasi)
2.
Daca vasul de 8 litri este gradat, va turna 1 litru in vas, astfel ramanand cu 2 l.

de unde 45??
Comentariul a fost şters
aa
Nu e vorba de vase gradate, atunci e simplu.
aa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T09:19:44+03:00
1. Cati litri de benzina consuma in total?
8+8=16litri
Cati litri de benzina raman in rezervor?
54-16=38litri
2. Umpli din vasul mare vasul de 8 litri. Din vasul de 8 litri golesti in  vasul de 3 litri si il umpli. In vasul de 8litri raman 5 litri. Vasul de 3 litri il golesti in vasul mare. Din vasul de 8 litri (in care au ramas 5) golesti din nou in cel de 3 litri si il umpli. In cel de 8 litri iti raman exact 2litri.
1 5 1