Va implor, ajutati-ma! Care este scheletul mustelor, crocodililor, bondarului, stelei de mare,hulubilor,pestelor si meduzei? Adica, tipul scheletului, intern, extern sau hidroschelet! AJUTATI-MA va rog mult, e URGENT! :***

2

Răspunsuri

2014-05-17T09:57:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Meduza are hidroschelet
mustele, bondarul si steaua de mare au exoschelet
crocodilii, hulubul si pestii au endoschelet
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T19:09:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Hidroschelet: meduza
endoschelet: pestele ,crocodilul
2 5 2