Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T22:55:43+03:00
Daca AC este 60 de grade atunci si unghiu lAOB=60 de grade pentru ca este paralel cu AB si congruente
1 5 1
2014-05-16T22:56:22+03:00
Unghiul AOC este un unghi cu varful in centrul cercului ceea ce inseamna ca are masura egala cu masura arcului pe care il subintinde.
Deci, daca arcul AC are 60 de grade si unghiul AOC va avea tot 60 de grade.
1 4 1