Răspunsuri

2014-05-16T21:52:30+03:00
Fluvii :
-Tuloma - 6250 km²
-Tamisia-
12,935 km²
-Main-
27.292 km²

Rauri :
-Oka - 1.500 km²
-Columbia - 2.250 km²
-
Timiș 244 km²
Patricia, la ce Main te referi? Eu stiu doar 3 rauri cu acest nume, dar nu fluvii (1 in Germania, 1 in Rusia si 1 in Canada). Mai exista unul?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T21:56:51+03:00
Fluvii

1. Dunarea 2860 km
2. Volga 3692 km
3. Ron 812 km
4. Amazon 6640 km

Rauri 

1. Mures 761 km
2. Olt 615 km