Perimetru unui triunghi este 100 cm.Afla masura laturilor triunghiului stiind ca o latura este de patru ori mai mica decat cea de-a doua, iar cea de-a treia este mai lunga cu 10 cm decat a doua latura.

2

Răspunsuri

2014-05-16T21:39:08+03:00
A+b+c=100
c=4a
c-10=b
4a-10=b


a+4a-10+4a=100
9a=100+10
9a=110
a=110/9
c=4*110/9= 440/9
b=440/9-10
b=440/9-90/9
b=350/9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T21:42:23+03:00
L1 |-----|
L2 |-----|-----|-------|------|
L3 |-----|-----|-------|------|10|
1.Egalam partile 
100-10=90
2.Aflam primalatura
90:9=10
3.Aflam a doua latura
10x4=40
4Aflama treia  latura
40+10=50


1 5 1