Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T21:22:37+03:00
Astazi am fost in oras/a fost foarte cald/Impreuna cu parintii mei am mancat inghetata/Mai tarziu am fost in parc/Chiar daca timpul parea ca sta in loc ne-am intors acasa./
2 4 2
2014-05-16T21:24:16+03:00
Am fost la petrecere/,dar am plecat /deoarece prietenii mei nu erau acolo/,iar eu m-am grabit/fiindca am scapat trenul/.

Iata fraza din 5 propozitii. Ai 5 predicate, deci 5 propozitii, sper ca te-am ajutat !
1 4 1