Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T21:15:37+03:00
Conflictul este solutionat pozitiv, favorabil pentru ambele tabere politice : Dandanache ajunge deputat si Catavencu scapa nepedepsit iar totul se sfarseste cu o mare petrecere.


1 5 1
2014-05-16T21:16:48+03:00
Conflictul este solutionat pozitiv, favorabil pentru ambele tabere politice : Dandanache ajunge deputat si Catavencu scapa nepedepsit iar totul se sfarseste cu o mare petrecere.
Multumesc... am primit 2 raspunsuri la fel :))