Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T21:07:09+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mg=√a*b
mg=√(4√2+5)(4√2-5)
=√32-25
=√7
3 4 3
2014-05-16T21:10:42+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
MEDIA GEOMETRICA=√axb
(4√2+5)(4√2-5)=(4√2)²-5²
                      =32-25
                       =7  ⇒ media geometrica =√7

1 4 1