Testoasa are schelet intern sau extern,dar steaua de mare,dar melcul?raspuneti,va rog cine stie

2
Testoasa are schelet extern.
Steaua de mare are schelet extern.
Melcul are schelet la fel are schelet extern.
profesoara mia spus deja ca testoasa are schelet intern,iar carapacea este piele modificata

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T21:10:00+03:00
Testoasa are schelet extern.
Steaua de mare are schelet extern.
Melcul are schelet la fel are schelet extern.
2014-05-16T21:10:50+03:00
Testoala-extern
steaua de mare --intern
melcul-extern
1 5 1