Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T20:40:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
  cred ca asa 5/6=0.8(3)
crezi
de fapt stiu:D
ma ajuti
produsul nr 1,4si1,5 este nr?
ma ajuti
2014-05-16T20:41:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5:6=0.8(3) asta e rezultatul