Un acvariu are forma unui paralelipiped dreptunghic cu lungimea egala cu 50 cm , latimea egala cu 20 cm si inaltimea egala cu 30 cm.Calculati in dm3 volumul acvariului.Cati litri de apa incap in acvariu? Care este masa apei (in kg) din acvariu,atunci cand acesta este plin? (1 l apa =1kg)Va rog daca stiti ajutatima ! P.S am o carte care vad la spate ca trebuie sa de-a a)30dm3 b)30l c)30kg Repede !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T20:15:03+03:00
50cm= 5dm
20cm=2dm
30cm=3dm

V=L*l*h=5*2*3=30 dm³
1dm³=1l   ⇒30dm³=30l

1l=1kg
30l=30kg
13 4 13
2014-05-16T21:31:18+03:00
V=a ·b · c
V=50 · 20 ·30=30000cm cubi=300dm cubi=30l
2 4 2