Aflati aria unui dreptunghi u laturile: a)6 cm si 10 cm b) 8,5 cm si 2,4cm c) 27 supra 6 cm si 12 cm.
Ex.2
O strada de forma unui dreptunghi cu lungimea de 0,75 km si latimea de 10,5 m a fost asfaltata.Sa se afle aria suprafetei asfaltate.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T20:23:43+03:00
A) 6*10 =60
b)8,5 *2,4=20,4
c) (27/6) *12 = 9/2 *12= 9*6 = 54

2).0,75 * 10,5= 7,875

puncte? :D
4 5 4
2014-05-16T20:42:14+03:00
A)60 cm ²
b) 20.4cm²
c) 27/6 * 12=54 сm²

0,75km×100m ×10,5m= 7,875 m²