Alcatuieste 3 enunturi in care substantivul "Traian" sa fie in cazul N, indeplinind functii sintactice diferite. Precizeaza functiile sintactice .


PS: trebuie 3 propozitii :D

2
Traian este prietenul meu ...caz N functie sintactica de subiect...............Traian este un baiat destept. cazN functie sintactica de nume predicativ..........Traian,colegul nostru este silitor..caz N functie sintactica de atribut apozitional

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T15:43:57+02:00
Traian este fratele Mariei .-Subiect Acel baiat este Traian .-Nume Predicativ  Profesorul ,Traian,va veni cu voi in excursie -Atribut Apozitional 
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-01-24T16:02:36+02:00
Traian este prietenul meu ...caz N functie sintactica de subiect...............Traian este un baiat destept. cazN functie sintactica de nume predicativ..........Traian,colegul nostru este silitor..caz N functie sintactica de atribut apozitional