Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T18:59:59+03:00


in vacanta de vara eu impreuna cu familia mea am mers la munte.

noi am plecat dis de dimineata si am ajuns acolo pe la ora 10.

noi am facut multe poze dar cea mai frumoasa a fost aceea pe care am facut-o din varful masivului brasob.

la un moment dat eu am dat din neatentie cu aparatul de fotografiat pe jos.

dar aceasta intamplare nu avea cum sa imi strice mie vacanta.

mica mea excursie s-a sfarsit dar mi-am promis ca voi reveni la munte cat mai curând.

Mersi......dar imi trebuie ceva mai complex dar o sa o mai modific pentruca ii trebuie sa aiba si suspans
2014-05-16T19:01:34+03:00
Intr-o zi de vara am plecat cu totii la munte.Cu totii eram bucuros ca megem in Carpati si doream sa urcam cel mai inalt munte.Am lasat masina linga trasa si am inceput a ne sui pe munte.Am mers cit am mers si pe neasteptate un nor mare a intunecat tot cerul.Totul era intuneeric batea un vint puternic si incepea sa ploua insa noi nu stiam ca va ploua si nu aveam unde sa ne ascundem.Din fericire am gasit o pestera micuta unde cu totii am stat pina s-a terminat ploaia si cind colo a iesit si soarele de dupa nori.Insa noi deja eram uzi si cu totii eram raciti.Am ajuns linga masina si ne-am pornit acasa.Cind am ajuns ne-am facut fiecaruia cite o ciocolata calda si ne-am invalit cu o paturica moale si calduta.
Acea intimplare n-o s-o uit nici odata.
4 3 4