Ah romana asta as dori sa invat intr-un mod mai distractiv si mai usor cazurile SUBSTANTIVULUI si functiile sale!
Ma puteti ajuta?!
Multumesc
:'D

2
Comentariul a fost şters
Subiect: cine? ce?
Nume predicativ: cine? ce este s?
Complement direct: ce?
Complement indirect: la ce? cu ce? despre ce? pt cine? pt ce? etc...
Complement circumstantial de loc: unde?
Complement circumstantial de mod: cum?
Complement circumstantial de timp: cand?
de scop: cum, in ce scop?
Atribut substantival: cui?
Caz acuzativ: il recunosti dupa prepozitiile: pe, la, de, cu,
Caz dativ: datorita, multumita,
Caz genitiv: contra,
Comentariul a fost şters
Te ajut eu!
Le am intr-o agenduta pe toate. :))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T18:24:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Incearca sa inveti in fiecare zi cate unul. Dupa ce le termini pe toate, poti primi de la parinti cate o rasplata. 
Cu placere.Sper sa imi marchezi si ca cel mai bun.
Comentariul a fost şters
De ce ma intrebi?
Comentariul a fost şters
Multumesc dar nu am
2014-05-16T18:30:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Subiect: cine? ce?
Nume predicativ: cine? ce este s?
complement direct: ce?
complement indirect: la ce? cu ce? despre ce? pt cine? pt ce? etc...
complement circumstantial de loc: unde?
complement circumstantial de mod: cum?
complement circumstantial de timp: cand?
de scop: cum, in ce scop?
atribut substantival: cui?
caz acuzativ: il recunosti dupa prepozitiile: pe, la, de, cu, sub, langa, spre
caz dativ: datorita, multumita, potrivit, gratie, contrar, conform, aidoma asemenea
genitiv: contra, inaintea, in fata, in dosul, asupra, din cauza, impotriva, din pricina