Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T18:58:38+03:00
-sa fim atenti la ce/cum/cat/cand mancam(alimentatia trebuie sa fie echilibrata, sa consumam multe fructe si legume, sa nu mancam seara tarziu, sa mancam mai putin si mai des…)
-sa evitam sa consumam tot ce ne este nociv(grasimi sau zahar in exces, tutun, alcool…)
-sa bem multa apa(suntem, in cea mai mare parte, apa. Apa ne completeaza si ne purifica…)
-sa facem miscare(jogging in parc dimineata, sapatul gradinii, fotbalul cu prietenii, etc., ne mentin tonusul ridicat, fiind o parte importanta a unui stil de viata sanatos)
-sa avem un program de somn regulat(esta imporatant sa fim atenti cum ne refacem puterile pentru urmatoarea zi)
Enumera toate regulile unui stil de viata sanatos(sunt sigur ca mai stii si altele). Incearca sa dai cat mai multe exemple ca si cum ai explica unui frate mai mic.
Incheie compunere povestind despre tine. Tu urmezi toate aceste reguli sau doar o parte din ele ? De ce? In ce fel crezi/stii ca stilul tau de viata este sanatos? In ce fel este important pentru tine? Iti doresti sa imbunatatesti ceva la stilul tau de viata? Ce? De ce? In ce fel crezi/stii ca un stil de viata sanatos poate schimba in bine celelalte aspecte ale vietii unui om?(profesional, financiar, sentimental, spiritual…)
Sper ca te-am ajutat..!!
1 5 1
2014-05-16T20:08:22+03:00
Intr-o lume agitata in care toti oamenii alearga dupa perfectiune, o cariera de vis, o familie perfecta, multi prieteni sau vacante in locuri inedite, sanatatea este plasata, in general, pe ultimul loc.Insa este imposibil sa tinem pasul cu provocarile vietii fara sa ne ingrijim de sanatate, sa mancam adecvat, sa facem miscare si sa ne insusim macar cateva obiceiuri sanatoase.Incearca sa iti faci un program de somn regulat, nu este obligatoriu sa fie 8 ore pe noapte, fiecare persoana are propriul sistem, te poti odihni in doar 6 ore sau poate ai nevoie de 9 ore de somn. Important este sa fii atent la reactiile organismului tau si sa incerci sa te culci in fiecare seara la aceasi ora si sa te trezesti la aceasi ora.
1 3 1