Răspunsuri

2014-05-16T18:03:47+03:00
100*{0.1+0.101-[11.5-3*(0.72+2)]}
100*[0.1+0.101-(11.5-3*2.72)]
100*[0.1+0.101-(11.5-8.16)]
100*(0.1+0.101-3.34)
100*(0.201-3.34)
100*(-3.139)= -313.9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T18:08:49+03:00
100x{0.1+0.101-[11.5-3x(0.72+2)]}=
=100x[0.1+0.101-(11.5-3x2.72)]=
=100x[0.1+0.101-(11.5-8.16)]=
=100x(0.1+0.101-3.34)=
=100x(0.201-3.34)=
=100x(-3.139)=
= -313,9

Bafta!!!

1 5 1