Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T17:57:54+03:00
2014-05-16T18:04:50+03:00
Se formeaza segmente proportionale
Parerea mea...
spre ex: daca ai un triunghi abc cu mn perpendicular pe bc ,ab=12,am=8 si an =2 si pe urma calculezi asa : am/ab=am/ac de unde rezulta ca 8/12=2/ac de unde rezulta ca ac=12.2/8 de unde rezulta ca ac =3 iar nc =3-2=1 ( unde este / inseamna ca este supra
sper sa intelegi fa pe o foaie triunghiul si ia pas cu pas si vei intelege