Alege un produs si de exemplu descrie`l asa cum il vezi tu..adica spune la ce ajuta produsul respectiv si daca sunt anumite avantaje in detinerea acestuia.;) Eu ti`am dat doar o idee de cum sa formulezi descrierea..restul vine de la imaginatia ta!

Răspunsuri

2014-05-16T17:28:47+03:00
Fluxul tehnologic la ciocolata cu menta consta inaprovizionareacumateriiprime,cumarfii:apa,zahar,glugoza,sirop brumat, sirop de apa cu glucoza, cacao, coloranti alimentari si masa de menta,in functie de aroma si gramaj sau culoare.Se obtine compozitia corespunzaroare gramajului si aretetei,se toarna in diferite forme sau tablete se introduc pentru final intr-o baie de ciocolata cu aroma de maenta si se lasa la racit si uscat,dupa care se ambaleaza in functie deevenimentele deosebite ale anului cu numele si data fabricatiei de la obtinerea produsului pana la expirareatermenului de valabilitate a produsului. Acestea sunt de mai multe arome cum ar fi:-caramel,capsuni,lamaie.visine,struguri,lapte,zmeura,menta,amaruie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T17:34:51+03:00
Eu voi descrie zaharul.

Zaharul se obtine din sfecla de zahar (de obicei; se mai poate obtine si din tresia de zahar), nu are miros si este dulce. El se foloseste in fabricatia produselor zaharoase:
- produse de ambalaj (bomboane sticloase)
- drajeuri
- caramele
- produse de laborator (torturi, prajituri)
- produse de ciocolata
- produse orientale (halva)

Sper ca e bine.
Beneficiile uleiului de masline sunt recunoscute inca din antichitate, din vremea lui Hipocrate, Galen sau Diocles, cand maslinele erau simbolul pacii al gloriei. In prezent, medicii si nutritionistii au realizat ca uleiul de masline extra virgin, in special, detine importante proprietati nutritionale benefice pentru mentinerea sanatatii organismului. Uleiul de masline contine cel putin 4 tipuri de antioxidanti, care contribuie la neutralizarea actiunii radicalilor liberi care determina imba.