Răspunsuri

2014-01-24T14:36:31+02:00
Subiec tu raspunde la antrebarea cine
subiectiva urmeza dupa expresii verbale impersonale e bine , e rau,adverbe poate ,are prepozitia specifica ca
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T14:37:58+02:00
O propozitie subiectiva are rolul de subiect si apare in general in fraza cand propozitia principala are ca predicat un verb impersonal (ex: tuna, fulgera, se stie, se face, trebuie).
Raspunde la intreb: cine? ce?
Gasesti aici mai multe exemple: http://ortograme.ro/propozitii-subiective/