Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T16:55:10+03:00
Anexare-actiune de a se alipi sau de a se incorpora
autonomie-drept al unui stat care nu depinde de nimeni
independenta-care nu depinde de cineva sau ceva
am uitat sa fac cu ele propozitii sorry`...(
da te rog poate imi fachi shi propozitzi
2014-05-16T16:55:29+03:00
Anexare- luare a unui teritoriu prin lupta.
In 1812, Basarabia a fost  anexata de rusi
Autonomie- puterea unei regiuni de a se guverna singura.
Crimeea , in interiorul Ucrainei se bucura de o autonomie mai larga
independenta- puterea unui stat de a nu depinde de nimeni
Romania si-a luat independenta in urma razboiului 1877-1878