Explicati expresia:,,De sute de ani omenirea priveste printr-o gaura de tun."
Repede,plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!

2
Comentariul a fost şters
Adica se refera ca au fost multe razboaie
Comentariul a fost şters
Cum adica?
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-05-16T16:44:22+03:00
Adica au fost multe razboaie
Si pelanga asta ca au murit multi oameni
Omenirea nu mai are putere financiara...dar are putere militara mai mare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T16:49:29+03:00
Adica : omenirea nu mai are putere financiara de sute de ani 
1 5 1