Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T16:32:50+03:00
De prietenie:atunci cind de exemplu avem rude in tara vecina sau cind avem prieteni acolo care traiesc si noi mergem la ei pentru ai vizita
de colaborare:atunci cind fac un proiect impreuna si primesc ambele bani de exemplu o tara creste strugurii iar alta face din ei vin de calitate si o vind
de pace:dupa un razboi ei au incheiat pace si nu se cearta intre ei
e o prostie trebuie intre popoare,nu persoane
nu-ti place ceva taci
de exemplu relatia dintre serbia si romania,portile de fier 1.au participat si sarbii si romani.
taci
trebuia sa dai tu un raspuns mai bun dar daca nu l-ai dat atunci taci
2014-05-16T16:34:23+03:00
 de prietenie-atunci cind un om are greutati financiare sau probleme in viata ,iar alt cineva il ajuta cum poate
cu poporul -atunci cind poporul roman este cu cineva in razboi iar tara vecina il ajuta sal cistige