Explica , in maxim 5 randuri , semnificatia fragmentului :
-A!irezistibila milogeala prieteneasca ! zice Costica ; ce bine sti tu sa poruncesti ! Aide ! sa-ti fac hatarul si de data asta .. sa-i dau nepricopsitului 7.

va rog ajutati-ma repede ...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T16:24:40+03:00
In aceasta expresie  este vorba despre asa zisa milogenie prieteneasca deoarece atunci cand un prieten bun te roaga ceva frumos nu ii poti rezista
17 4 17
2014-05-16T16:25:40+03:00
Cred ca merge vorba despre un profesor si un elev caruia profesorul ii controleaza o lucrare de control
8 2 8