Răspunsuri

2014-05-16T15:56:33+03:00
Ea a fost acum 2 ani la acea pestera     compusa
la mare ioana a facut 2 castele         comusa
el sare peste exercitiu              compusa
intre doua banci s-a gasit un leu   compusa
langa pisica se afla o minge                 compusa
de pe pat este ghiozdanul                 compusa
pana la mare mihaelei ii i-a 17 ore               compusa
cei de sub banca vor fi pedepsiti         compusa     
de pe la ce ora esti afara?     compusa
pleaca dintre usi               simpla
inspre nord trb s-o luam               compusa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T16:01:13+03:00
Eu merg la magzin.
Nori s-au lasat peste casele noastre
Am gasit cartea intre dulap si perete
Pisica ta este langa casa noastra
Eu am luat banii DE PE masa
Eu am fost PANA LA bunicii
Alina a luat pixul DE SUB banca
Ana vine DE PE LA scoala
Andrei DINTRE tort si pizza ar alege tort
eu ma uit inspre claudiu
alege ca cel mai bun raspuns te roggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hai poate faci si cu acea
a poate fi prepozitie atunci cind e prepozitie infinitivala
adica e in componenta verbului la infinitiv
hai faci?
a invatat pentru teza