Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-16T14:54:28+03:00
Adica daca comunic comunica si alti cu tine
multumestemi
bine Misule. mie imi trebuie un eseu mic pe chestia asta. asta stiam si eu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T14:58:10+03:00
Consider că motto-ul face referire clară la faptul că  oamenii comunică , dar se subînţelege şi faptul cel care vorbeşte , are ocazia de a se descărca , pentru că adesea cuvintele vin din interior ..la o adică omul care comunică , se comunică pentru că acele vorbe care fac totul pentru el sau pentru unii 
3 4 3