Se mișcă-timpul prezent, modul conjunctiv , are (se) in faţă.
Eu stiam ca modul conjunctiv are sa in fata
Nu, verbul conjunctiv are(se) in fata

Răspunsuri

2014-05-16T14:30:43+03:00
Se misca-timpul prezent modul conditional =optativ
cred ca e bun
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T14:49:05+03:00
Depinde cum ai vrut tu să scrii , pentru că : 
se mişca = verb la modul indicativ , timp imperfect 
se mişcă = verb la modul indicativ , timp prezent 
1 5 1