Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T11:25:46+02:00
Avand in vedere ca o vaca matura cantareste peste 500 de kg, parerea mea este ca e un mic vitel acolo :)
Da. pot avea si mai putin de 100 kg.pentru a fi declarata Vaca matura.Cele mai mici Vite din lume apartin unei rase rare din India - Vechur. Inaltimea medie a vacilor Vechur este de doar 81-91 cm. de 40kg pana la 70kg
din pacate raspunsul tau e mai complet, felicitari !
2014-01-24T11:44:02+02:00