Răspunsuri

2014-05-16T13:43:04+03:00
 am fost odata inpreuna cu verisoara mea la un fim de groaza si m-am speriat foarte tare  ........................continui
Pai fao odata pe toata si vreau su semne de punctuatie cu de toate..
nu stiu de ce nu merge sa o termin
contine injurii sau e prea lunga:))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T13:43:45+03:00
Un tip făcea autostopul pe o stradă pustie, într-o noapte neagră şi în mijlocul unei furtuni de zăpadă puternice. Timpul trecea, nici o maşină pe drum, şi furtuna făcea să nu vadă nici la doi paşi în faţa lui. La un moment dat apare o maşină şi se opreşte în dreptul lui… Fără să analizeze mult situaţia, tipul se urca în maşină. După ce închide uşa , se uită spre cel de la volan… şi încremeneşte.