Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T12:35:23+03:00
A sosit primăvara.Natura s-a trezit la viata.Toate florile au înflorit.Aerul este îmbibat de parfumul lor suav.Iarba grasa a înverzit .Pe crengutele pomilor își fac rândunicile voioase.
           Soarele arzator straluceste pe cerul senin. Razele sale Mangalia aripile fluturilor si ale albinelor.Tot acest peisaj minunat ne desfata privirile.
            Primăvara este e mai frumos anotimp deoarece trezeste natura la viata printr-o minune.

14 3 14
2014-05-16T12:51:21+03:00
       Mie dor de iarba grasa de acasa, de campul plin cu flori si de parfumul lor suav ce ma desfata. Copacii de-acum au inflorit si minunate flori isi deschid petalele spre cer.
       Mie dor de soarele arzator, de bucuria mieilor...
       Flori mii si mii iti bucura privirea si te imbata cu a lor parfum.
       Mi-era atat de dor de tine, PRIMAVARA !
9 3 9