Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T11:50:01+03:00
X-suma initiala
2/5 din x= 2/5 *x=2x/5 -a cheltuit

x-2x/5= (5x-2x)/5= 3x/5-restul

3x/5 -20= 2x/5  aducem la acelasi numitor
3x-100=2x
3x-2x=100
x=100
1 5 1
2014-05-16T11:50:52+03:00
X-2/5 este egal cu 2/5+20
x-2/5 este egal cu 20.4
x este egal cu 20.4+2/5
x este egal cu 20.8
Raspunsul era 100.M-am uitat pe spate dar nu scria cum sa o rezolv.