Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T10:51:28+03:00
Atribut adjectival - ce fel de farmec ? Dulce
A scris " Ce functie sintactica si ce CAZ are adjectivul..."
Nu mai stii sa citesti??
Da.. i-am explicat si acum a inteles de ce este in cazul Ac si dc are functia asta. Destept prost ce esti :))
Doamne ce om..ti se pare ca a furat cazul de la tine? Lol:))))
Raspunsul lui a fost mai complex si mi-a scris si intrebarea dupa care mi-am dat seama de caz!
2014-05-16T10:51:37+03:00
Este atribut adjectival in cazul Acuzativ.
  E bun?