Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T09:54:35+03:00
Opera lirică este opera literară care aparţine genului liric scrisă în versuri, în care autorul îşi exprimă în mod direct sentimentele prin intermediul procedeelor artistice.Particularităţi / Caracteristici ale operei liriceEul liric îşi exprimă direct sentimentele ( de admiraţie, de teamă, de bucurie ) prin intermediul figurilor de stil şi a imaginilor artistice.Eul liric este prezent în text prin mărci lexico-gramaticale: pronume şi adjective pronominale de persoana I  (eu, mine, îmi, mie, mea) şi verbe de persoana I (stau, citesc, admir, cânt).Modurile de expunere folosite sunt descrierea şi monologul liric.Eul liric (vocea interioară a poetului) îşi confesiază direct gândurile, ideile şi trăirile.
4 4 4
2014-05-16T09:57:28+03:00
       Opera lirica este opera literara in care autorul isi transmiteideile,sentimentele,starile,trairile in mod direct.
         Un prim argument ca textul dat este opera lirica ar fi prezenta figurilor de stil.De asemenea se face remarcata aparitia si a imaginilor artistice(vizuale/auditive/dinamice)
         Starea de spirit a poetului este exprimata prin intermediul eului liric(verbe pronume si adjective pronominale de persoana 1 singular si plural)
         In concluzie prin argumentele aduse pot spune ca textul "Foaie vesteda" de Mihai Eminescu este o opera lirica
2 4 2