Răspunsuri

2014-05-16T09:48:02+03:00
Era o zi minunata de toamna .Soarele ca o minge de aur sclipea pe cerul albastru .Copacii imbracati in vesmantul verde de smarald isi intindeau bucurosi crengile.Pasarile cantau voioase un tril fermecator.Toul era intr.o armonie deplina.
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T09:50:59+03:00
Andrei impreuna cu mine am mers la scoala.El a fost chemat la director pentru a-l intreba ceva in legatura cu testul din ziua precedenta. Doimea l-a facut sa pice testul , dar directorul i-a spus ca lucrarea a fost corectata gresit.Tristul Andrei s-a bucurat imediat la auzul acestei vesti
2 5 2