Numiti doi colaboratori apropiati ai lui Alexandru Ioan Cuza. Ce semnificatie istorica are data 24 ian. 1859?

2
Unirea Principatelor Române
Multumesc!
cu drag
La 24 ian 1859 sub presiunea a 10 mii de oameni Vasile Boerescu l-a propus domn pe colonelul Al. I. Cuza, semnificatie : Unirea Principatelor Unite ale Moldovei si Tarii Romanesti.... Colaboratori: M. Kogalniceanu, V. Alecsandri, N. Balcescu, C. Negruzzi.
Merci!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T10:32:03+02:00
Unirea Principatelor Române sau Mica Unire din 1859.
Si 2 colabolatori apropiati?
cred dar nu sunt foarte sigura: Mihai Sturza, Carol de Hohenzollern-Sigmaringen..
Merci!
cu mare placere!
2014-01-24T10:34:31+02:00
UNIREA PRINCIPATELOR ROMANE