Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T08:49:21+03:00

Si eu sunt tot a 7-a si am dat luni teza si pot sa spun ca trebuie sa toci ca sa iei peste 8 !

Ne-a dat din ecuatii, inecuatii, formule de calcul prescurtat, elementele de trigonometrie, dreptunghi si ariile patrulaterelor,,, Bafta!!

daca mai
am intrebari ti le pun
ok
punete pe invatat si bafta!!
multumesc
2014-05-16T08:53:33+03:00
Cerc, ecuatii , inecuatii(gr 1) , probleme care se rezolva cu ajutorul ecuatiilor , teorema lui  pitagora, teorema catetei , teorema inaltimii ,arii , functii trigonometrice ,formule de calcul prescurtat
bucuresti
:D
Ar trebui sa iti dea ai cercul ...
si*
depinde unde a ajuns cu materia...