Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T08:58:30+03:00
Argumente pentru a susţine că Zâna mării de Andersen este basm:
- acţiunea este postată într-un loc
stii cumva cum se sterge un raspuns incomplet trimis din greseala? scuze!
nu stiu
Încerc să-mi repar greşeala. Acţiunea basmului se petrece într-un şi timp şi spaţiu îndepărtate şi de negăsit(în cazul de faţă pe fundul mării), personajele au puteri supranaturale(în comparaţie cu cele umane), întâmplările fantastice se împletesc cu întâmlări obişnuite scoţând mai mult în evidenţă calităţile eroilor basmuli(eroinei), sunt prezente obiecte magice(licoarea care transformă coada zânei în picioare). Sper să te ajute şi scuză-mă, te rog!
multumesc
2014-05-16T09:52:55+03:00
Deoarece sunt regasite trasaturile basmului in ea :)
1 2 1