Răspunsuri

2014-01-24T10:40:36+02:00
A) Z=6 k=2 l=4
b) Z=18 k=2 l=8 m=8
c) Z=2  k=2  
 Sper ca te-am ajutat ...
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T20:27:06+02:00
A)pe stratul K ai 2 e-
   pe stratul L ai 4e- ,aduni numarul de e- si cum numarul de e-=numarul de p+ = Z,deci Z= 6

b)pe stratul K ai 2e-
    pe stratul L ai 8 e-
    pe stratul M ai 8 e-,aduni,nr de e- = nr de p+ = Z,deci Z= 18
c) pe stratul K ai 1 e-(asta inseamna ,,complet ocupat,,),deci Z=1

A,numarul maxim de e- de pe strat se calculeaza 2×n la 2, unde n= nr strat
Deci,pui nr maxim de electroni dintr-un strat pana la stratul dat,ii aduni si adaugi nr de e- dati.
  Sper ca te-am ajutat!  :-) 
9 4 9