Precizeaza functia sintactica a cuvintelor subliniate din secventa:
Niciun indicator din localitatea Bradu nu sugereaza ca ar exista in zona un asemenea copac.

2. Precizeaza valoarea morfologica pentru fiecare dintre cuvinte: unde, alti, este considerat, resursa.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T00:03:22+03:00
Niciun=atribut adjectival
din localitatea=complement circumstantial de loc
ar exista= predicat verbal
copaci=complement direct

unde- adv. de loc
alti- pronume nehotarat
este considerat- verb copulativ precedat de verb la participiu
resursa- substantiv simplu, comun
20 4 20
2014-05-16T00:20:35+03:00
1.)niciun-->complement
din localitatea-->complement
ar exista-->predicat
copac-->complement

3 3 3