Răspunsuri

2014-05-15T23:46:36+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-16T00:11:15+03:00
Pai... numele predicativ se afla lang verb (predicat)
Deci...

Soarele este o resursa.

Daca pui intrebarea "ce face soarele" o sa indentifici ca verbul este "este", dar asta nu e tot. Trebuie apoi sa vezi daca merge sa inlocuiesti verbul (valabil de obicei pentru "a fi")
cu "exista" sau cu  " se afla" si daca nu se potriveste inseamna ca e predicat nominal si il ei si pe "o resursa".

Adica:

Exemplu: Soarele este o resursa.(ce face soarele?-este)
        apoi: Soarele exista o resursa.
               Soarele se afla o resursa.               
      
 Deci nu are sens.

Sper ca ai inteles.
2 5 2