Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-10T19:48:21+02:00
1.Sentimentele sunt transmise direct prin intermediul eului liric prin intrebarile si exclamatile retorice dar si prin pronumele la per. 1 si verbe de persoana 1
2.Nu exista personaje
3.Modul predominant de expunere este descrierea
4.Se folosesc in general cuvintele cu sens figurat
5.Exista figuri de stil  comparatie enumeratie epitet metaforic etc
   Si daca sti despre genul liric e la fel si la opera lirica asa ca succes !
1 5 1
2013-12-10T19:51:49+02:00
-apartin genului liric creeatiile literare in care sunt transmise in mod direct idei, ganduri si sentimente
-vocea care comunica sentimente prin intermediul imaginilor artistice se numeste eu liric
-marcile lexico-gramaticale ale eului liric sunt: limbajul expresiv, punctuatia expresiva si prezenta verbelor de persoana 1 si  a 2-a, singular si plural
- structura specifica (cate strofe sunt, cum sunt impartite)
-comentarea strofelor
- muzicalitatea poeziei (rima, masura, ritmul)