Lungimea unui dreptunghi este de 5 ori mai mare decat latimea.Perimetrul acestui dreptunghi este egal cu perimetrul unui patrat cu latura de 54 cm.
Cati cm masoara lungimea dreptunghiului? Dar latimea?

2

Răspunsuri

2014-05-15T23:13:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L=5l
Ppatrat=4l=4*54=216

Pdreptunghi=2l+2L=216

2l+2*5l=216
2l+10l=216
12l=216
l=18
L=90
Pai , perimetrul este 216. Cum l=108 si L=540? Nu da 216...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T23:19:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L(lungimea)
l(latimea)
P(dreptunghi)=54*4
P(dreptunghi)=216 cm.   l
                                    l==> 2*l + 2*L =216
P(dreptunghi)=2*l + 2*L  l                   L=5*l     ==>2*l + 2*5*l=216 ==> 12*l =216 ==> l=216:12 ==> l=18
                    L=5*l ==> L=5*18 ==> L=90 
Asa da, multumesc !
nu ai pentru ce,ma bucur ca ai reusit sa descifrezi :*
:*