Bolta şi-a cernit năframa
Ca o mamă întristată,
Floarea-soarelui pe câmpuri
Pleacă fruntea-ngândurată.

Zarea-şi picură argintul
Pe ovezele de aur,
Ostenit, din aripi bate,
Ca un vis pribeag, un graur.

Codrul cântăreţii-şi culcă,
Doarme trestia bolnavă,
Dorm doi pui de nevăstuică
Sub o brazdă de otavă.

Tre elemente ale naturi prezentate in versurile de mai sus

2

Răspunsuri

2014-05-15T22:33:19+03:00
Elemente ale naturii: bolta, campuri, picaturi(picura), codrul, trestia, pui de nevastuica.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T22:33:50+03:00
Floarea-soarelui
pe campuri
zarea
oveze
un graur
codrul
trestia
pui de nevastuica
brazda de otava
1 5 1