Răspunsuri

2014-05-15T22:01:18+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T22:01:28+03:00
El este in clasa,impreuna cu colegii sai.
daca verbul ,,este,, se poate inlocuii cu verbul a exista sau a deveni atunci este verb copulativ..deci nu este predicativ in propozitia ,,el este in clasa ,impreuna cu colegii sai,,
propozitia mea este corecta pentru ca se poate inlocui cu "se afla" de exemplu: el se afla in clasa impreuna cu colegii sai
okok