Răspunsuri

2014-05-15T21:43:58+03:00
V=πR² * h/3=  320π
Ab=64π
Ab=πR²

64π * h/ 3=320π
h=3* 320π/ 64π
h=3*5
h=15cm

64π=πR²
64=R²  ⇒R=8

ΔVOB,mas<O=90   ⇒VB²= VO²+OB²=15²+8²=225 +64=289   ⇒VB=17  g=17
VO-h
OB-R
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T21:44:14+03:00
A)V= Ab •h/3 => h= 3V/ Ab H= 15 b)Ab=πR² Ab= 64π=> 64= R²=> R = 8
C) G²= R²+ H ²=>( inlocuiesti R si H si apoi aplici radicalul)
Scuze ca am raspuns asa greu..dar sunt pe telefon
Comentariul a fost şters