Vreau si eu sa ma ajutaTi Rezolvatimi si mie va rog frumos :1. Subliniati predicatele din textul de mai sus si indicati felul lor textul : Copilul crestea si era istet si indraznet .Il trimisera pe la scoli si el invata intr-o luna cat invata alti intr-un an .Imparatul era mandru ca o sa aibe un fecior intelept .Cand baiatul a implinit cincisprezece ani ;i-a spus tatelui :-Da-mi ce mi-ai fageduit_ Da, fiule, deunde sa am eu tinerete fara batranete App sunt a v -a

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T21:35:52+03:00
Crestea-Predicat verbal
era istet si indraznet-Predicat nominal
il trimisera-Predicat verbal
Invata-Predicat verbal
invatau-Predicat verbal
Era madru-Predicat nominal
o sa aibe-Predicat verbal
a implinit-Predicat verbal
a spus-Predicat verbal
da-Predicat verbal
ai fagaduit-predicat verbal
sa am-Predicat verbal


29 3 29
2014-05-15T21:40:04+03:00
crestea-predicat verbal
era istet si indraznet -predicat nominal format din verbul copulativ " a fi"+numele predicativ "istet si indraznet"
il trimisera-predicat verbal
invata-`predicat verbal
invatau-predicat verbal
era mandru-predicat nominal format din  verbul copulativ "a fi"+numele predicativ "mandru"
o sa aibe-predicat verbal
a inplinit-predicat verbal
a pus-predicat verbal
a fagaduit-predicat verbal
sa am-predicat verbal
10 4 10