Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T21:27:02+03:00
A petrece-El petrece pana in zori.
               -Ea merge pt a o petrece pe ea acasa.
a (se) purta-Maria se poarta frumos cu mine.
                  -Acuma se poarta haine de firma.
 Sper ca te-am ajuatat.
25 4 25
2014-05-15T21:29:05+03:00
Ea petrece o intamplare reala
el petrece pana seara tarziu

ea poarta o rochie verde
stefana s-a purtat frumos la scoala

12 4 12